My summer adventure

In blogul meu anterior am mentionat ca am vizitat Anglia si am decis sa impartasesc cu voi experienta mea in caz ca doriti si voi sa vizitati aceasta tara.

Pentru inceput ar trebui sa mentionez ca de mult am vrut sa o vizitez si cand in sfarsit s-a intamplat m-am simtit implinita.Excursia mea a durat o saptamana dar pentru mine a fost ca si cum ar fi durat 1 zi. Din cauza fusului orar,sau mai bine-zis datorita fusului orar,la ora 8 dimineata eram in autobuzul care ma ducea de la aeroportul Luton in centrul Londrei.Imagine

Pot spune ca dupa ce m-am invartit prin tot centrul Londrei in cautarea hotelului,am decis sa iau un taxi pana acolo.Dupa ce m-am cazat si am despachetat, a urmat momentul mult asteptat…mi-am inceput vizita.

Primul obiectuiv turistic care l-am vizitat a fost catedrala St. Paul’s care este pe cat de frumoasa se spune ca e si a fost o placere sa o vizitez.Am avut de asemenea oportunitatea,sau mai bine zis rezistenta(multumesc doamna profesoara de sport ca ne-ati pus sa alergam),sa urc chiar aproape de varf si pot sa va spun,privelistea a fost superba.Imagine

Aici este o poza facuta din cel mai inalt punct al catedralei.

Din cauza lipsei de spatiul voi incheia aici pentru astazi ca sa nu va plictisesc prea tare,dar vor urma si alte bloguri prin care voi impartasi cu voi experienta mea in Anglia(printre care London Eye,Big Ben,Tower of London,Warner Bros.Studios etc.)Sper ca va placut si va ajutat cat de putin.Ne vedem data viitoare.

4 gânduri despre &8222;My summer adventure&8221;

Lasă un răspuns

