Starbucks:Good and bad?!

Hey lume,dupa cum stiti(sau nu) eu sunt o fana inraita a Starbucks-ului.Acesta e motivul pentru care am decis sa impartasesc cu voi bauturile mele preferate si cele mai putin preferate.

Eu,personal detest orice bautura care are legatura cu cafeaua.Pur si simplu nu imi place.Si daca este ceva foarte usor cum ar fi un cappuccino sau un frappe,euu…nu pot sa il beau.Deci cand ma duc la Starbucks nu cumpar nimic din meniu ce contine cofeina.Problema este ca meniul de la Starbucks este 70% cafea.Da,stiu,majoritatea oamenilor cumpara de la Starbucks cafele,frappe-uri etc.

Eu optez pentru ceva care nu contine cafea cum ar fi un Smoothie de mango si portocale care este preferatul meu,Imagine,

sau o ciocolata calda.Depinde de sezon.Uneori aleg si cate un ceai daca sunt in graba sau pur si simplu prefer un ceai natural inloc de o racoritoare cu multe calorii.Imagine

Imagine

In legatura cu optiuniile mele mai putin preferate…nu stiu daca ma pot pronunta.Fiind o persoana contra cafelei sa aleg bautura mai putin preferata…cred ca vine de la sine.

Nu stiu ce sa zic,mie personal imi place Starbucks.Gasesc aproape tot ce vreau,au o selectie de bauturi destul de impresionanta.Daca ma grabesc undeva si nu pot sta sa beau ceva,Starbucks este un loc ideal,cel putin pentru mine.Nu trebuie sa astept mult dupa comanda,pot sa imi servesc bautura,daca am timp,in local sau pot sa o iau ”la pachet”,ai o varietate de produse din care poti alege…ce pot spune?!

Dar asta este doar parerea mea,nu am nici o problema cu persoanele care beau cafea(defapt prietena mea cea mai buna este o persoana care iubeste cafeaua),sau cu persoanele care nu impartasesc aceleasi opinii ca si mine.Este viata ta,traieste-o cum doresti.

Tu esti un/o  iubitor/oare de cafea sau esti impotriva ei?Lasa-mi un comentariu spunandu-mi opinia ta.

Mai jos sunt inca cateva bauturi Starbucks pe care le iubesc:

Imagine

Strawberry frappucciono

Imagine

Ciocolata calda

Imagine

Ice tea lemonade de ceai verde +piersici.

Lasă un răspuns

