My favorite make-up products

Hey lume,astazi am hotarat sa va vorbesc despre machiaj.Initial am vrut sa va arat colectia mea de machiaj,dar in cele din urma am decis sa va arat produsele mele favorite.

Imagine

Dupa cum vedeti in imaginea de mai sus, acestea pot spune ca sunt absolut favoritele mele.Din cate produse am incercat de acestea am ramas impresionata si majoritatea le folosesc pentru machiajul de zi de zi.

Deci sa incepem cu inceputul.Imagine

Fondul de ten…eu personal nu sunt o mare fana a fondului de ten in special in timpul verii,dar acest fond de ten pot spune ca face minuni. Rimmel London Match Perfection,100 ivory.

Imagine

Un alt produs ca baza pentru machiaj pe care il recomand este batonul corector miss sporty So Clear 4 Anti-blemish Actions,01.Deobicei imi place sa il folosesc doar in unele zone ale fetei unde mai am un punct negru, cos sau orice fel de roseata a fetei.

Imagine

Urmatorul produs este o baza pentru aplicarea fardului de ochi.Este o baza foarte rezistenta care tine machiajul de la ochi foarte bine si din aceasta cauza vi-l recomand+ este facut de o firma naturista deci nu contine cine stie ce minuni care iti afecteaza pleoapele.Acest produs il recomand in mod special persoanelor cu pleoape foarte uleioase.Eu personal am un ten  uleios si pleoapele sunt un dezatru…

Imagine

Probabil unele dintre cele mai importante produse pentru machiaj sunt pensulele.Ele au fost cumparate(vorbesc doar de setul de 3,celelalte 2 nu imi amintesc de unde le-am cumparat) din DM si sunt din partea firmei Aura.

Imagine

Probabil cel mai apreciat produs in afara rujurilor este aceasta mini trusa de machiaj cu 4 nuante de la miss sporty.Eu personal ,iubesc nuantele de maro si in general nuantele neutre.Nu imi place sa port ceva prea indraznet,simplicity is great for me!,deci vi-l recomand cu cea mai mare bucurie.

Imagine

Urmatorul produs,sau mai bine zis produse sunt din seria rimeluri.Not a big fan of mascara.Dar pot spune ca iubesc aceste doua rimeluri,ambele sunt de la rimmel london si sunt perfecte atat pentru zi cat si pentru noapte.Eu prefer sa port rimelul portocaliu care este VolumeFlash Scandaleyes daca vreau sa ies undeva seara si pe cel negru cu roz care este Glam’eyes day 2 night ziua pentru un look mai subtil.

Imagine

Urmatorul produs este ceva ce am cumparat recent si sunt complet indragostita de el.Este un balsam de buze de la The Body Shop cu miros de ciocolate.Pur si simplu il ador,sincer sunt 100% convisa ca l-as putea manca atat de bine miroase.

Imagine

Produsul de sus este rujul meu preferat.Este un ruj de culoare portocalie si poate unii stiti…culoare mea preferata este portocaliu.Nu sunt sigura ce brand este dar stiu ca face parte din colectia Color Whisper si este nuanta 440 Orange Attitude.

Imagine

Urmatorul si ultimul produs este un ruj de culoare fuchsia de la Astor,016 Va Va Voum.Este un ruj care nu doar ofera culoare ci si stralucire,imbinanduse cu faptul ca este si un balsam.Deci 3 in 1.

Sper ca va placut acest blog si nu va plictisit prea tare.Daca doriti sa mai fac bloguri asemanatoare lasati-mi un comentariu mai jos.De asemenea,uitati o poza cu o pisica calare pe  un unicorn, un fel de multumesc ca ati avut rabdare sa cititi acest blog destul de lung :D.Imagine

2 gânduri despre &8222;My favorite make-up products&8221;

Lasă un răspuns

