Review:Phoenix Rising bath bomb

Hey lume!

Am observat ca dintre toate articolele mele postate pana acum cel mai ”popular” a fost review-ul.Din acest motiv am decis sa vin cu un alt review al unei bombe de baie de data aceasta bomba de baie Phoenix Rising.

Imagine

Aceasta bomba de baie este recomandata zilelor friguroase de iarna cand tot ce vrei este sa stai si sa te relaxezi.Aceasta bomba de baie are aroma fructelor,condimentata cu uleiuri(cocos, shea, jojoba) care iti vor lasa pielea fina ca o pana.De asemenea contine  scortisoara (daca o vezi achizitiona va vezi da seama cat de tare se simte mirosul) si portocale.

Personal am fost placut surprinsa dupa ce am achizitionat-o.Nu vei mai dori sa te ridici din baie,vei vrea doar sa stai si sa te lasi purtata de imaginatie, pentru ca la urma urmei asta face aceasta bomba de baie…te ajuta sa te agheti de vise.

Imagine

In concluzie, daca esti o fana a relaxarii totale si ai da orice pentru o baie confortabila bomba de baie Phoenix Rising este pentru tine.

Lasă un răspuns

