Scout Power | Vara 2013

Hey lume,in primul rand as dori sa imi cer scuze pentru ca nu am mai postat in ultimele zile dar am avut un motiv intemeiat…am fost plecata impreuna cu colegii mei cercetasi timp de o saptamana in Padis,Bihor intr-un camp.

Imagine

Imagine

Dupa un lung si emotionant drum cu trenul am ajuns in Padis.Aerul de munte ne inconjura,vacutele hoinareau nepasatoare in timp ce  noi montam corturile,totul era perfect.

Imagine

Urmatoarea zi am petrecut-o,ca oricare alt cercetas, pe un hike pana la Cetatile Ponorului.

Dupa ce aproape ne-am dat duhul urcand si urcand ore incontinuu am avut parte de niste privelisti incredibile si de o pestera si mai si.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Chiar daca nu pare,va pot confirma eu…A FOST GREU sa cobori pe lanturile alea din cauza simplului motiv ca era foarte alunecos.

Imagine

Poza mea preferata dintre toate pozele facute  in Padis.

Imagine

Imagine

Imagine

Dupa aceasta zi de neuitat ne-am intors la locul in care am campat si ne-am distrat in continuare, in stil cercetasesc bineinteles.

Imagine Asa este o zi normala alaturi de cercetasi.

Imagine Cea mai buna prietena a cercetasului,fasolea.(si poate si pateul)

Imagine

Imagine

Imagine

Distractia nu s-a terminat.Ne-am adunat toti in jurul focului de tabara si am cantat cantece de munte, am legat noi prietenii si bineinteles le-am intarit pe cele vechi.In ciuda bataturilor,zgarieturilor,entorselor,durerilor de burta si altele a fost o experienta pe care nu o voi uita nicioadata.M-am simtit foarte bine,a fost o mini vacanta alaturi de prieteni de pretutindeni.

Natura+Prieteni+Distractie=Cercetasie

Scout on!

Lasă un răspuns

