Review:Maybelline The Falsies Mascara | New Love

Imagine

Imagine Maybelline The Falsies Mascara 25 de lei pret injumatatit(40 de lei)

Daca mi-ai citit postarile anterioare poate ai auzit de acest rimel deoarece am mentionat ca este unul dintre rimelurile mele preferate.Nu este extraordinar de mare si poate fi dus peste tot.Cand l-am incercat pentru prima oara mi-a fost putin frica de dezatrul care o sa-l fac fiind o persoana nu prea indemanatica cu rimeluri si am fost ingrijorata de marimea periei pentru aplicat…Am avut rimeluri care spuneau multe pe eticheta ‘Volum instant,necesita doar un strat’ etc si cand colo era un dezastru dar de acesta am fost destul de impresionata.

Deci ce il face atat de extraordinar?Pai in primul rand e foarte simplu de aplicat.Daca esti o persoana ca mine si te grabesti sau nu ai timp sa iti pui o gramada de straturi de rimel si preferi sa pui un strat dar totusi sa se vada ca ai incercat…acesta e rimelul pentru tine.

Un alt aspect important pentru mine cel putin, este ca acest rimel in ciuda numelui sau(The Falsies) nu incarca foarte mult genele.

Imagine

Imagine

Aici sunt cateva poze cu ‘rimelul in actiune’.Pot spune ca ador acest rimel si l-as recomanda oricui doreste un rimel rezistent care nu necesita mai mult de 2 straturi.Aici am pus doar 1 strat dar daca esti un fanatic al rimelului si vrei ca genele tale sa arate cu mai mult volum cred ca mai poti adauga inca vreo 2 straturi inainte sa ti se lipeasca genele si sa arate urat.Am fost incantata de el din momentul in care l-am vazut si eram dispusa sa platesc pretul intreg pentru el dar am mai cautat si prin alte magazine si acolo era redus la jumatate de pret.Chiar nu m-am asteptat sa imi placa atat de mult deoarece nu sunt o persoana care detine multe rimeluri pentru simplul fapt ca nu prea stiu sa le folosesc,dar acest rimel chiar merita.Poate fi folosit si ca rimel natural( 1 strat) si ca rimel pentru petreceri sau alte evenimente( de la 2 straturi in sus). Deci in concluzie,daca ti-a atras atentia grabeste-te si cumpara-l acum deoarece nu o sa fie redus pentru mult timp.

Imagine

2 gânduri despre &8222;Review:Maybelline The Falsies Mascara | New Love&8221;

Lasă un răspuns

